středa 2. listopadu 2011

Díl 4. Co muž pro ženu znamená? Co vlastně žena od muže očekává? Jsou na tom všechny ženy stejně?

Do dnešního dílu jsem vložil poslední 3 otázky a odpovědi na ně.

Co muž pro ženu znamená?

Znamená především učitele,dále přítele mé duše, pak člověka, kterému mohu důvěřovat, spolehnout se na něj, člověka, se kterým mám společné cíle a dovedeme spolu být na jedné lodi, aniž bychom se hádali o řízení. Pro mě je také velmi důležité, aby mě muž přitahoval fyzicky a byla jsem schopna s ním sdílet svou sexualitu, hravost a vášeň. Dále potřebuji ve svém muži vnímat člověka, který mě dokáže obohacovat svými názory, zkušenostmi a dokáže mi být v případě potřeby učitelem.
Muž je pro mě také hlavní živitel rodiny a člověk, který mě dokáže v případě potřeby ochránit a podpořit.

Pokud žena cítí, že ji muž miluje a cítí jeho pozornost, znamená hodně, a to i třeba na celý život, a to s ním nemusí ani do konce života zůstat.

Všechno a taky nic.

Parťáka v každodenním životě, oporu ve chvílích smutku, strachu a nepohody. Bytost, se kterou prožívám spoustu krásných chvil sdílení, fyzické blízkosti, ale i tiché chvíle pospolu.

Muž je pro ženu ochráncem.
 

Co vlastně žena od muže očekává?

Lásku a ta má tísice podob.

Je pro mě nesmírně důležité, aby mě mě muž bral jako plnohodnotnou bytost a respektoval moje možnosti, schopnosti a založení. Potřebuji, aby můj muž respektoval moji osobní svobodu, vyznání a způsob vyjadřování citů.

Pozornost, něhu, lásku, rozhodnost, umět přiznat chybu a omluvit se, jistotu, že žena nebude strádat, jak citově, tak materiálně.

Lásku, něhu, pozornost, pochopení, lehkou žárlivost, dokonalost.

 
Jsou na tom všechny ženy stejně?

Myslím, jsem přesvědčena, že většina ano, jen to možná nepřiznají nahlas.

Určitě ne, záleží podle mého názoru na věku, zkušenostech, vzdělání, příslušnosti k určité sociální třídě a hlavně na tom, co žena sama od života chce.

Myslím, že to máme každá jinak.

Všechny ženy jsou na tom podobně.

Jsou na tom podobně, některá lépe, některá méně lépe.


-------------------------------
Moje shrnutí:

Muž pro ženu znamená hodně – učitele, přítele, parťáka, oporu. Za muže se musím opět zeptat – dokážeme tím vším být? Ukázal nám to někdo? Naučil nás to někdo? Učíme to své syny?

Žena od muže podle odpovědí očekává především to, že ji bude respektovat jako rovnoprávnou partnerku a přitom jí dá lásku, něhu, pozornost….

Odpovědi na poslední otázku jsou natolik rozdílné, že k tomu nemohu nic napsat. Je prostě vidět, že se ženy navzájem vnímají různě. A je to tak asi správně.


Ná závěr tohoto miniseriálu o mužích a ženách bych ještě jednou rád poděkoval všem ženám, které napsaly své názory či odpovědi.
Já osobně z těch názorů cítím, že ženy chtějí žít s partnerem, kterého si mohou vážit, který je bude milovat a obohacovat, který jim bude oporou a bude jim důvěřovat. Potom žena rozvete a poskytne muži vše, co muž očekává od ženy.
Ale o tom třeba v jiném seriálu…

Děkuji, Petr Indrych -
www.indrych.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat